Szczegóły procesu 1

Przejrzyj swoje zamówienia i sprawdź należności


98% przypadków automatycznych doprowadziło do skupienia się 2 przedstawicieli handlowych na obsłudze klientów zamiast na przetwarzaniu zamówień, 1 księgowy ds. windykacji został zastąpiony, przeterminowane należności spadły z 43% do 5% w ciągu 2 miesięcy


NESO Expert Bot


NESO przegląda twoje zamówienia bezpośrednio w systemie SAP, porównuje wszystkie otwarte zamówienia z otwartymi należnościami i kontaktuje się z twoimi klientami e-mailem, aby zebrać otwarte należności, automatycznie uwalnia zamówienia, gdy spełnione są wszystkie warunki. NESO upewni się, że produkt jest dostępny, a należności zostały uregulowane.

Szczegóły procesu

  • Robot pobiera zamówienia za pomocą interfejsu API z poczty e-mail
  • Robot odczytuje zamówienia w różnych formatach
  • Robot loguje się do systemu SAP i wprowadza zamówienia do SAP Sprawdza status otwartych należności
  • Jeśli należności są wymagalne, robot blokuje zamówienie i wysyła klientowi e-mail z listą otwartych należności
  • Jeśli należności nie są wymagalne, robot sprawdza stan zapasów i planuje dostawę
  • Robot wysyła klientowi e-mail z potwierdzeniem dostawy oraz zaplanowaną datą dostawy
  • Robot raportuje użytkownikowi/użytkownikom wykonane i niewykonane przypadki oraz inne szczegóły za pomocą e-maila
  • Użytkownik może elastycznie zmieniać następujące warunki:
  • Kwota zamówienia do przejrzenia przez robota
  • Ile dni wstecz należy sprawdzić otwarte zamówienia
  • Konkretni klienci, którzy powinni zostać wyłączeni z analizy
  • Dni przeterminowanych należności i kwoty
  • Łączenie. Możliwość łączenia robotów z różnymi warunkami, uruchamianie ich jeden po drugim.
  • (SAP, Outlook, OneDrive)